Ιστορίες γι'αγρίους, σοφά λόγια και αρλούμπες, περιβάλλον, τέχνες, παράξενα...
Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2007
Καταλήψεις και... αιτήματα!
"Διευρύνεται ο κύκλος των υπό κατάληψη γυμνασίων και λυκείων της χώρας και κυρίως στην Αττική ενόψει του πανεκπαιδευτικού συλλαλητηρίου, την Πέμπτη.
Λουκέτο έχουν βάλει 62 σχολεία στην περιοχή του Δήμου Αθηναίων, 19 στα βόρεια προάστια, 27 στα δυτικά, 26 στα νότια, 15 στην Ανατολική Αττική, 6 στην δυτική και 2 στον Πειραιά.
Βασικά αιτήματα των καταληψιών παραμένουν οι ελλείψεις σε βιβλία και υποδομές.
Για αύριο Πέμπτη ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Θεσσαλονίκης, Βασίλης Φλωρίδης, έχει συγκαλέσει σύσκεψη με τους εμπλεκόμενους φορείς για τις καταλήψεις και αν αυτές είναι υποκινούμενες.
Ο υπουργός Παιδείας, Ευρυπίδης Στυλιανίδης διέψευσε ότι έκανε λόγο για πολιτικά υποκινούμενες καταλήψεις.
Διευκρίνισε ότι ζήτησε από τα κόμματα να μην τις αξιοποιήσουν πολιτικά."
www.kathimerini.gr
Μάλιστα! Ξανά καταλήψεις.
Πολλά από τα αιτήματα των μαθητών είναι δίκαια. Οταν μιλάνε για υποδομή κτιριακή, όταν μιλάνε για καθηγητές που δεν διορίζει το υπουργείο παιδείας έστω και αναπληρωτές ή ωρομίσθιους για να καλύψουν τα κενά,όταν μιλάνε για βιβλία που δεν έφτασαν ποτέ στα χέρια τους ή έφτασαν μισά με αποτέλεσμα να μην φτάνουν για όλους, όταν μιλάνε για σχολεία τρώγλες που στάζουν και είναι γεμάτα υγρασία.
Τι γίνεται όμως όταν μέσα σε αυτά τα αιτήματα και τις καταλήψεις συναντάμε και σχολεία νεόκτιστα, όπου ότι τυχόν έλλειψη παρουσιαστεί προσπαθούν οι διδάσκοντες μαζί με την Δ/νση του σχολείου, το δήμο, το τοπικό γραφείο Β/βάθμιας εκπαίδευσης και το σύλλογο γονέων να το λύσουν όσο το δυνατόν πιο άμεσα;
Επειδή όμως η γραφειοκρατία πολλές φορές είναι άξιος αντίπαλος όλων αυτών που προσπαθούν, οι μαθητές λόγω του ότι δεν έχουν γνώση των ενεργειών που έχουν γίνει, ή ακόμα και έχοντας γνώση, το νεαρό της ηλικίας τους τους κάνει να αδημονούν και να θέλουν τα όποια προβλήματα παρουσιάζονται, να λύνονται άμεσα με το μαγικό ραβδί.
Κάποιες φορές μάλιστα μαζί με το αίτημα που έχουν, προσθέτουν και άλλα αιτήματα για να εμπλουτίσουν τις ελλείψεις τους, τα οποία κάθε άλλο παρά προβλήματα είναι, και έτσι καταντούν φαιδροί.
Ενα από τα αιτήματα που είδα όσο κι αν φαίνεται αστείο ή παράξενο είναι: " Οι τυρόπιτες να μην είναι στρογγυλές αλλά τρίγωνες".
Τι λέτε παιδιά να τις κάνουμε πολύγωνες να είναι όλοι ικανοποιημένοι!!
Ένα άλλο "να μην κάνουν την ανάγκη τους κάποιοι στους νεροχύτες".
Ρε παιδιά αμάν! Εσείς είστε αυτοί οι κάποιοι, εσείς πάτε στις τουαλέτες των μαθητών, εσείς μπορείτε να περιφρουρήσετε το χώρο αυτό όταν συμβαίνει, εμείς πρέπει να σας πάρουμε από το χεράκι να σας δείξουμε που πρέπει να κάνετε την ανάγκη σας;
Μήπως να σας σκουπίσουμε κιόλας; ...μη πω τίποτα πιο βαρύ.
Άλλο πολύ "σημαντικό" αίτημα "τα ρούχα και να μην γίνονται παρατηρήσεις γι'αυτά".
Καλά μου παιδιά , αν όλοι αρχίζαμε να φοράμε ότι μας κατέβει στο κεφάλι επειδή έτσι επιτάσσει η όποια ξενόφερτη ανόητη μόδα, αλήθεια πως θα σας φαινόταν;
Ή το πιο απλό φανταστήτε εμάς τους καθηγητές σας με τα ρούχα που θέλετε να φοράτε εσείς.
Δεν θα σας έπιαναν γέλια το λιγότερο, δεν θα αρχίζατε τα σχόλια του τύπου:" ρε συ, το μισό παντελόνι του σέρνεται κάτω, φαίνεται και το σώβρακο του χαχαχα πως είναι έτσι!"
Ή "ρε συ την είδες την άλλη με το κόκκινο στρινγκ, όλα της φάνηκαν σήμερα, πως είναι έτσι ρε το σούργελο δεν βλέπει τα χάλια της;"
Λοιπόν;
Για σας δηλαδή δεν ισχύουν οι ίδιοι κανόνες ευπρέπειας και αισθητικής;
Πρέπει όλα να τα βγάζετε φόρα παρτίδα και να μη λέμε και τίποτα;
Δεν είπαμε να γυρίσουμε πίσω το χρόνο και να βάλετε ποδιές και κορδέλες και πηλήκια, απλώς να μη βγάζετε στη φόρα όλα τα "απόκρυφά σας".
Είπαμε δεν κάνει το ράσο τον παπά, δεν σας κρίνουμε από το ντύσιμο, αλλά όχι και έτσι.
Αντε καλό βράδυ και εύχομαι να σας δω όλους στο μάθημα μας αύριο.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου