Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2009

Όταν οι διαφημιστές αντί να διαφημίζουν, δυσφημίζουν τα προϊόντα




Γύρναγα από τη δουλειά, μεσημέρι κίνηση, και το στομάχι μου τραγουδούσε τον γνωστό παραπονιάρικο σκοπό της πείνας.
Καθώς ήμουν στην Θηβών στο ύψος της Νίκαιας, το μάτι μου έπεσε σ'αυτή την αφίσα, πως να μην πέσει άλλωστε είναι και τεράστια στη μέση του δρόμου τρομάρα τους.
Αμέσως μου κόπηκε κάθε διάθεση να φάω οτιδήποτε και ειδικά να δοκιμάσω έστω και από περιέργεια, τα συγκεκριμένα σνακ.
Μπορεί να είναι πεντανόστιμα, αλλά αυτό δεν πρόκειται να το μάθω, από την στιγμή που βλέπω στην αφίσα, την φάτσα αυτού του nerd μπούλη, με ζωγραφισμένη την έκφραση της αηδίας στο πρόσωπό του να μας κοιτάζει.
Και μόνο που τον βλέπω ανακατεύομαι.
Μα καλά δεν μπορώ να καταλάβω, οι προτάσεις των διαφημιστών, δεν περνούν από καμία εξέταση όταν είναι ακόμα σε μορφή μακέτας;
Και αυτός ο επιχειρηματίας που πλήρωσε να τον διαφημίσουν, δεν απαίτησε αυτό το χάλι να φύγει αμέσως από τους δρόμους, γιατί το προϊόν του θα βρεθεί στα αζήτητα;

Θα πω πάλι και για τις ελεϊνές διαφημίσεις του jumbo!
Μερικά πράγματα δυστυχώς δεν αλλάζουν ποτέ, η μία χειρότερη από την άλλη είναι.
Ειδικά οι πρόσφατες της τηλεόρασης με τον ταχυδακτυλουργό...

"Έχουμε μία πάνα (με περιεχόμενο ή χωρίς;) και μία κότα (την πιάνει απ΄το λαρύγγι την πετάει και αυτή μέσα στο καπέλο) και έχουμε στο τέλος...
...Jumbo πανακότα!"
Σκέφτηκε πολύ ώρα ο διαφημιστής για να δημιουργήσει αυτή τη μπούρδα, και τις υπόλοιπες αντίστοιχες που έχει κάνει;

Δεν μου 'φταναν αυτά...κάθομαι να χαζέψω λίγο ειδήσεις στο διαδίκτυο, όχι δεν είναι μόνο οι δικοί μας διαφημιστές απαράδεκτοι, εξίσου αηδιαστικοί είναι και οι ξένοι...

Στην ιστοσελίδα της ζούγκλας είδα την παρακάτω είδηση, που μου έδωσε την χαριστική βολή! :s 0_o

Αγελάδα «γεννά» άνθρωπο... για τις ανάγκες διαφήμισης



Αυτή είναι η συγκλονιστική στιγμή, πρώτη στα χρονικά, που μία αγελάδα «γεννά» έναν ολόκληρο άνθρωπο! Όχι, δεν πρόκειται για κάποια φοβερή επιστημονική ανακάλυψη, αλλά για τη νέα διαφήμιση της γνωστής μάρκας γυαλιών ηλίου Ray Ban.

Η υπόθεση του κλιπ εκτυλίσσεται σε ένα στάβλο. Το μεγαλόσωμο θηλαστικό βογκάει και οι κτηνίατροι τραβούν το «μοσχαράκι»… που στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι ένας νεαρός άντρας με εσώρουχο και άσπρα γυαλιά.

Η διαφημιστική καμπάνια, από την πρώτη μέρα της προβολής της, έχει προκαλέσει ποικίλα και αντιφατικά σχόλια. Άλλοι τη θεωρούν εξαιρετικά ευρηματική και άλλοι απλά αηδιαστική. Το σίγουρο είναι ότι κατάφερε να τραβήξει την προσοχή μας!

Ε όχι και ευρηματική!
Τι σχέση έχουν τα γυαλιά ηλίου με το μ**νί τις αγελάδας, μπορούν να μας πουν οι κύριοι διαφημιστές;
Κανά προβολέα είχε εκεί μέσα, που τον τύφλωνε;



Αμάν πια ρε καραγκιόζηδες, φτιάξτε κάτι που να έχει χιούμορ και φαντασία, ή πάτε σπίτια σας, αρκετά πια.

5 σχόλια:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΟΜΟΡΦΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΠΛΑΣΑΡΟΥΝ ΟΤΙ ΠΙΟ ΑΣΧΗΜΟ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΤΗΣ ΣΤΙΓΜΗΣ.ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕΡΙΚΕΣ.ΔΕΝ ΧΩΝΕΥΟΝΤΑΙ ΟΥΤΕ ΜΕ ΣΟΔΕΣ.

George είπε...

Τέτοια ξυνίλα σε πρόσωπο είχα δεκαετίες να δώ. Μου θύμισε μιά μαθηματικό μου στο γυμνάσιο.
Πάντως το κόλπο πιάνει. Σου μένει η εικόνα και το προιόν έγινε γνωστό

kakos lykos είπε...

Φίλε George.Μπορεί να πιάνει το κόλπο στο να θυμάσαι το προϊόν, αλλά εμένα η ανάμνηση αυτή μου φέρνει συναισθήματα αρνητικά για το προϊόν, και είναι κρίμα γιατί μπορεί να είναι κάτι καλό που το χαντάκωσε ο διαφημιστής.
Μόνο δεν βλέπονται καλέ μου Sκρουτζάκο;Και δεν ακούγονται πολλές απ'αυτές, τις χάλια διαφημίσεις του ραδιοφώνου που τις πας;
:)

everything53 είπε...

Υπάρχουν αμέτρητες διαφημίσεις που δεν βλέπονται καν, πόσο μάλλον να αγοράσεις το προϊόν που διαφημίζουν...
Μήπως οι διαφημιστές αυτοί είναι βαλτοί από τους ανταγωνιστές για να σαμποτάρουν τα συγκεκριμένα προϊόντα; :Ρ

kakos lykos είπε...

Λες να το παίζουν σε διπλό ταμπλώ και να τα παίρνουν από παντού;

:PPPPPP