Κυριακή 27 Ιουλίου 2008

Ο Leonard Cohen στην Μαλακάσα




Ο Θρύλος Λέοναρντ Κοέν, μας καλεί να "χορέψουμε ως το τέλος της αγάπης" σε μία και μοναδική συναυλία που θα δώσει στο Terra Vibe Park στη Μαλακάσα.
Η ζεστή βραχνή φωνή του θα αγγίξει για άλλη μία φορά και το πιο απαιτητικό κοινό, και θα μεταμορφώσει τη νύχτα σε μαγική.

To Terra Vibe Park για όσους δεν το γνωρίζουν βρίσκεται στο 37ο km Αθηνών-Λαμίας και η κεντρική είσοδος είναι στον παράδρομο της Εθνικής Οδού στο ρεύμα προς Λαμία.
Σημεία προπώλησης εισητηρίων:
ΤΙCKET HOUSE Αθήνα - Πανεπιστημίου 42 210 3608366
ΤΙCKET HOUSE Θεσσαλονίκη - Μητροπόλεως 102, 2310 264880
Δευτέρα - Παρασκευή 10:30-21:00
Σάββατο: 10:30-16:00

Για online αγορά:www.ticketpro.gr
95euro στην ειδική περιοχή αμφιθεατρικά αριστερά και δεξιά της σκηνής με δυνατότητα ειδικού parking δίπλα στο χώρο με αγορά 3 εισιτηρίων
Γενική Eίσοδος 50 euro, Ορθίων ( 55 euro στο ταμείο την ημέρα της συναυλίας)
περισσότερες πληροφορίες εδώ:www.pop-rock.gr

3 σχόλια:

Unknown είπε...

Έψαχνα που λες διάφορα στο διαδίκτυο και μετά, λέω:"ας πληκτρολογήσω Λύκειο Βάσκα" μπορεί ναβρω κάποιον συμμαθητή, κάποια συμμαθήτρια-είχαμε και ωραία κορίτσια τότε. Το αποτέλεσμα ήταν να πέσω στο κείμενο σου για το Πολυτεχνείο και κυριολεκτικά να αναστατωθώ-λεω...όπα, της γενιάς μου! Μετά όμως διαπίστωσα πως είσαι πιο μικρός, εσύ δημοτικό τότε, εγώ στα τέλη του γυμνασίου το ματωμένο 73. Αναφέρεις τον Διομήδη. Με τον Διομήδη, μεγαλώσαμε αντάμα, ο πατέρας μου και ο δικός του, ο κυριος Γιάννης ήταν συνάδελφοι και φίλοι.

Τέλος πάντων, μη σε ζαλίζω. Ωραίο ιστολόγιο έχεις με αισθητική και διάθεση που μου μιλάει. Να είσαι καλά!

Unknown είπε...

Και δυο πραγματάκια ακόμα...

Με άγγιξε το σημείωμα για τον Κόεν. Από τους πολύ αγαπημένους δημιουργούς.

Οι Λύκοι; Για χρόνια ολόκληρα υπήρξαν ένα από τα μόνιμα θέματά μου στα ραδιόφωνα που έκανα εκπομπές. Τους Σέβομαι.

kakos lykos είπε...

Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, και συ φίλε μου να σαι καλά!