Τρίτη 22 Ιουλίου 2008

Εξωφρενικά Gadgets

Σε καθημερινή βάση βάση κυκλοφορούν καινούρια gadgets χρήσιμα και άχρηστα δεν έχει σημασία, όλα όμως για να αδειάσουν το πορτοφόλι μας, και πολλές φορές να τονώσουν την ματαιοδοξία μας.



Φορέματα που κάνουν τις γυναίκες πολύφωτα, γυναίκες που δεν τις προίκισε η φύση να λάμπουν από ομορφιά, τα φορέματα αυτά τις κάνουν να λάμπουν έστω τεχνιτά.
Σε ένα black out οι κυρίες αυτές θα έχουν την τιμητική τους, και ποιος δεν θα θέλει να βρεθεί κοντά τους;Το φόρεμα μπορεί να λειτουργήσει και σαν λαμπατέρ μετά, όταν η εν λόγω κυρία που θα το φοράει γυρίσει σπίτι της το κρεμάει στο σαλόνι και έτοιμο!
Αν δεν υπάρχει όμως άλλο φως αναμένο δεν θα μοιάζει το σαλόνι σαν στοιχειωμένο, και ότι πλακώσαν τα φαντάσματα;



Μηχανή του καφέ που λειτουργεί σύμφωνα με τους κτύπους της καρδιάς του χρήστη.Εγώ που έχω μόνιμα ταχυπαλμία καθώς είμαι "λίγο" νευρικό άτομο, θα ετοιμάζω πιο γρήγορα το καφεδάκι μου. :P
Ακόμα αυτό το gadget είναι σε πειραματικό στάδιο, αλλά που θα πάει σύντομα θα το ολοκληρώσουν σαν προϊόν και θα μας το πασάρουν στην αγορά.



Για τους φανατικούς της ξάπλας και της TV κρεβάτι και οθόνη δύο σε ένα, σαν το σαμπουάν :P .
Aν πάθουν μετά κατάκλιση μην πούνε ότι φταίει το κρεβάτι, διαθέτει και αθόρυβο ξυπνητήρι, που ξυπνάει μόνο αυτον που επιβάλλεται να ξυπνήσει και όχι τον διπλανό του, εδώ το μυαλό μου πάει σε κάτι σατανικό, μπουγελώνει επιλεκτικά το άτομο, ή βγαίνει κάποιο χέρι και τον αρχίζει στις γρήγορες σφαλιάρες; Κάτι πιο αθόρυβο δεν μπορώ να σκεφτώ.Χμ και όμως σκέφτηκα...Ηλεκτρόδια συνδεδεμένα με τον χρήστη και πρωινό ηλεκτροσόκ για να ξυπνήσει!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: