Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2009

Λυγίσαμε κουτάλια



Όχι δεν γίναμε ξαφνικά "Μένταλιστ", είπαμε απλώς χθες να μαζευτούμε η παρέα για μάσα με σπιτικό φαγητό και χαβαλέ.

Στην προηγούμενη ανάρτηση που είχα κάνει με τα κανελόνια το χρυσό πιπί μου είχε ζητήσει να κάνω ανάρτηση και την συνταγή για το χταπόδι με κοφτό μακαρόνι που της αρέσει.
Τότε της υποσχέθηκα, πως όταν είναι να βάλω την συνταγή, θα την καλέσω μαζί και την υπόλοιπη παρέα να το φάμε κιόλας, έτσι τα κουταλοπίρουνα πήραν φωτιά στα χέρια μας.

Αρκετά όμως με την εισαγωγή, ας έρθουμε στο ψητό, ή μάλλον στο βραστό.


Υλικά:

1) Ένα μεγάλο χταπόδι
2) Ένα πακέτο (500gr) κοφτό μακαρόνι
3) Ένα μέτριο κρεμμύδι
4) Ένα πελτεδάκι ντομάτα
5) 3/4 νεροπότηρου κρασί
6) 3 φύλλα δάφνης
7) Αλάτι
8) Πιπέρι
9) Λίγη ρίγανη
10) Λάδι


Εκτέλεση



Ξεπλένουμε το χταπόδι και το κόβουμε σε κομμάτια...



Ψιλοκόβουμε το κρεμμύδι...



Σε μία κατσαρόλα βάζουμε λάδι και τσιγαρίζουμε το κρεμμύδι...



Μόλις δούμε ότι αρχίζει να μαραίνεται το κρεμμύδι ρίχνουμε τα κομμάτια του χταποδιού και τα τσιγαρίζουμε δύο-τρία λεπτά...



Ρίχνουμε το κρασί, το πιπέρι το αλάτι, την ρίγανη και την δάφνη και αφήνουμε το χταπόδι να βράσει κανένα πεντάλεπτο μέσα στο κρασί, μετά προσθέτουμε νερό και το πελτεδάκι, χαμηλώνουμε την φωτιά και το αφήνουμε να βράσει με αυτά για μία ώρα και ένα τέταρτο...



Τέλος ρίχνουμε το κοφτό και ανακατεύουμε συχνά ελέγχοντας το νερό (αν χρειαστεί προσθέτουμε)για να μην κολλήσει.
Αν χρειαστεί δοκιμάζουμε μήπως χρειάζεται κι άλλο αλάτι(γιατί άλλη γεύση έχει όταν βράζει μόνο του το χταπόδι κι άλλη όταν του προσθέσεις και το ζυμαρικό, απαιτεί λίγο αλάτι μετά, αλλά και πάλι αυτά είναι γευστικά γούστα)...



Όταν το κοφτό πιει το νερό (περίπου 8 το πολύ 12 λεπτά θέλει να γίνει)είναι έτοιμο, εγώ δεν το αφήνω πάρα πολύ μ' αρέσουν τα ζυμαρικά να είναι aldente.

Καλή βδομάδα σε όλους!!!

20 σχόλια:

Ευρύνοος είπε...

Αααααρε fissler αθάνατη..

μέχρι λύκους να τρώνε θαλασσινά καταφέρνεις :)

άντε και να σας μαγειρέψω κι εγώ κάποια μέρα..

καλή εβδομάδα kakos lykos :)

ΛΕΩΝ είπε...

Λύκαινα πολύ ωραία η συνταγή σου! Πριν γίνω χορτοφάγος, το μαγείρευα αρκετά συχνά. Τώρα μόνο "το κοπτόν" που έλεγε κι ο Σταυρίδης στην "Ωραία των Αθηνών"!
Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

Tyler Durden είπε...

καταπληκτική συνταγή, αλλά ρε παιδί μου μετά από μακάβεια ανάρτηση δε λέει! ;)

THANASIS MAKEDONAS είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.ΜΟΥ ΑΝΟΙΞΕΣ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ.ΟΧΙ ΔΗΛΑΔΗ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΚΟΜΕΝΗ!!

Το χρυσό ΠιΠι είπε...

Το aldente ήταν που μου λίγο έλειψε να μου σπάσει το δόντι, ή εσύ γερόλυκε που πήγες να ορμήσεις στο κουτάλι μου ?

Και λοιπόν;E allora? είπε...

Χαχαχ κι εγώ στην αρχή σκέφτηκα το ίδιο με τον Ευρύνοο,ένας λύκος που τρώει θαλασσινά!!!!

Υπέροχο φαγητό!!!!!

καλή βδομάδα :)))

kakos lykos είπε...

1.Όντως αθάνατη η συγκεκριμένη κατσαρόλα, μετράει πάνω από 2 δεκαετίες στην πλάτη της, έχει μαγειρέψει χιλιάδες φαγητά και ακόμα σαν καινούργια είναι.

2.Ορισμένα είδη θαλασσινών τ' ομολογώ ότι μ' αρέσουν πολύ!

3.Πολύ ευχαρίστως!

Καλή βδομάδα Ευρύνοε :)

kakos lykos είπε...

Εγώ δυστυχώς δεν έχω καταφέρει ακόμα να το κόψω εντελώς, το έχω ελαττώσει όμως πολύ και έχω περιορίσει και τα είδη που τρώω.

Καλή βδομάδα να έχεις Λιονταρίνα :)

kakos lykos είπε...

Είπα να αλλάξω λίγο το κλίμα γιατί ήταν κάπως η προηγούμενη ανάρτηση.

:)

Καλησπέρα Tyler καλή βδομάδα :)

kakos lykos είπε...

Οπότε καθώς είναι και μεσημεράκι τώρα, σου εύχομαι... καλή όρεξη Θανάση!!!

...και καλή εβδομάδα :)

kakos lykos είπε...

Ας τα ψόφια, δύο πιάτα έφαγες και σε έβλεπα που πήγαινες συνέχεια στην κουζίνα σατανικό πλάσμα!!!

:PPPPPPPPPPPPPPP

Καλή βδομάδα πιπί :)))))))))

kakos lykos είπε...

:))))))))

Είδες;! Ψαροφάγος λύκος!
Καμιά φορά απορώ και γω με τις διατροφικές μου συνήθειες!
Τα μαλάκια και τα οστρακόδερμα μ' αρέσουν πολύ :))))))))))))

Καλησπέρα και καλή βδομάδα να έχεις Και λοιπόν;E allora?

ΠΕΤΣΑ! είπε...

Γεια σου ρε λύκαινα....
Μπόμπα είσαι....
Αλλά έκανες ζημιά...
Τώρα πάλι γουργουράει το μπυροκίλι...

Καλησπέρα!

everything53 είπε...

Ότι φτιάχνεις, είναι σκέτη γαστριμαργική απόλαυση! ΣΛΟΥΡΠ!
Αλλά εγώ θέλω και γαρίδες σαγανάκι...

...

ΤΩΡΑ!!!!!!!

kakos lykos είπε...

Καλώς τον Πέτσα :)

Εντάξει βραδάκι είναι, το μεσημεριανό πλέον δεν πιάνεται χωνεύτηκε, όλο με κάτι θα την καλμάρεις τώρα και δεν θα γκρινιάζει :)

Καλό βράδυ να χεις και καλή βδομάδα :)

kakos lykos είπε...

Ξέρω ότι είναι το αγαπημένο σου, φυσικά και δεν θα σου χαλάσω το χατήρι, θα το φάμε και θα μπει και η συνταγή, υπομονή μέχρι αύριο όμως ε;

:)

Καλό βράδυ Everything και καλή βδομάδα :)

D.Angel είπε...

Ωραίος ο χταπόδης!!!
Καλό μήνα λύκε!
Φιλιά

kakos lykos είπε...

Καλησπέρα Dreamer Angel καλό μήνα και σε σένα :)

KitsosMitsos είπε...

Και καλή μας όρεξη να λες!
Καλημέρα

kakos lykos είπε...

Καλώς ήρθες KitsosMitsos :)

Καλό βράδυ να έχεις και καλό Σαββατοκύριακο :)