Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2009

Κι αυτή γράμμα στον Πρωθυπουργό;





Δεν μας έφτανε η τραλαλά-τραλαλό με το "χωνάκι παγωτό" που έστειλε γράμμα στον πρωθυπουργό, έχουμε τώρα και την Εφιόνα...
Την βασίλισσα της βλαχορόκ.

Έστειλε λέει και αυτή γράμμα στον Πρωθυπουργό.
Ζητάει να την ακροασθεί επειγόντως, ελπίζω όχι με την ιατρική σημασία της λέξης, γιατί το ζητάει από λάθος μέλος της οικογένειας.
Θέλει να του συμπαρασταθεί για τις δύσκολες ώρες που περνάει, μη του τραγουδήσει μόνο το "Can't Take My Eyes Off Of You", μη πέσουν και μαλλιοτραβήγματα δε λέει!

Πήρε το θάρρος για την επιστολή γιατί είναι παλιοί γνώριμοι, είχαν βρεθεί μια φορά σε γλέντι, κοκορέτσια κοντοσούβλια και δεν συμμαζεύεται ταράτσα την κάνανε, εκεί την είδε, αναγνώρισε το ταλέντο της και της φίλησε το χέρι, πρώτα φυσικά το σκούπισε αυτή, αφού ήταν γεμάτο λίπος από τα παϊδάκια, μη μπερδευόταν και το πέρναγε και για κοψίδι ο άνθρωπος.
Το έχει χρέος να βοηθήσει επειδή ξέρει πολλά...
Πόσα ξέρεις εσύ ατιμούλικο, άντε υπουργό παρά τω Πρωθυπουργώ σε βλέπω.

Την απάντηση για να τρέξει για βοήθεια την βιάζεται, την περιμένει πριν τις γιορτές.
Ποιες γιορτές όμως;
Δεν μας λέει.
Αυτές που πέρασαν;
Τις Απόκριες που πλησιάζουν(αυτές ταιριαστές τις κόβω με το θέμα),ή το Πάσχα για να φάνε και κοψίδια;
Όπως και να χει κάθεται σ' αναμμένα κάρβουνα... Μη καψαλιστεί μόνο.



Τώρα όσο για την ίδια την επιστολή αν την δει γραφολόγος ή φιλόλογος θα τραβάει τα μαλλιά του, διακόσιους γραφικούς χαρακτήρες έχει πάνω και από ορθογραφία, μη την κοιτάζω καλύτερα γιατί θα ξεχάσω και αυτά που ξέρω, αλλά εντάξει σε αυτό το θέμα έχει ελαφρυντικά.

Πληροφορίες για το περιεχόμενο της επιστολής και εικόνα: espresso
Τώρα κατά πόσο αληθεύουν αυτά...όλα να τα περιμένει κανείς από την συγκεκριμένη αηδό (και όχι αοιδό)

7 σχόλια:

Γιάννης Πετρόπουλος είπε...

Έχω αρχίσει να γράφω επιστολές προς τον πρωθυπουργό και τους υπουργούς...

Νόμιζα ότι πρέπει να είσαι γκόμενα για να στείλεις επιστολή, αλλά αφού έστειλε και η Θώδη, μπορώ κι εγώ...

Αν θέλετε κάτι πείτε μου να το βάλω στα αιτήματα.

Ρε ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΡΕ.... ΠΟΥ ΠΑΜΕ;;;

kakos lykos είπε...

"Ρε ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΡΕ.... ΠΟΥ ΠΑΜΕ;;;"

Ολοταχώς για τον Ζάλογγο φίλε γιάπετ αν θέλουμε να έχουμε συνοδεία και τραγούδι παραδοσιακό αυτή τη φορά από την συγκεκριμένη κυρία, αλλιώς προς Σούνιο ακολουθώντας τα βήματα του Αιγέα, πάντως είτε το ένα διαλέξουμε είτε το άλλο πάμε για φούντο.

~~Εμμέλεια~~ είπε...

Και αν χρειαστείτε γραφολογική ανάλυση του γραπτού της και του γραφικού της χαρακτήρα, μη διστάσετε εγώ εδώ θα είμαι....ΤΙ ΣΟΥΡΓΕΛΟ!!!!

nellinezi είπε...

ΚΥΡΙΕ ΚΑΚΕ ΛΥΚΕ, ΠΑΙΡΝΩ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΓΡΑΨΩ ΚΙ ΑΣ ΜΗ ΜΟΥ ΧΕΤΕ ΦΙΛΗΣΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΘΩ, ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΒΛΕΠΩ, ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ, ΘΑ ΜΑΔΗΣΕΤΕ...ΚΑΤΑ ΤΟ "ΚΑΡΑΦΛΙΑΣΕΤΕ" !!

ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΑΝΩ ΧΡΗΣΙΜΗ, ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΗΝ ΤΥΦΛΑ ΜΟΥ, ΚΙ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ, ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΔΙΔΑΞΕΙ ΚΙ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ, ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥ! ΟΣΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΔΑΕΙΣ ΜΑΖΕΥΤΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΛΥΣΗ.

ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ , ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟΝ...ΠΡΙΝ ΤΟ 2010 ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΝΥΧΙΑ ΜΟΥ. ΤΟ ΞΕΡΩ, ΟΤΙ ΚΙ ΕΣΕΙΣ, ΕΜΕΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑΤΕ, ΑΛΛΑ ΜΗ ..ΜΑ ΜΗ...ΚΑΛΕ...ΣΗΚΩΘΕΙΤΕ...ΜΗ ΜΕ ΠΡΟΣΚΥΝΑΤΕ ΑΛΛΟ! ΝΤΡΟΠΗ!

ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ.
Ν.Ν

kakos lykos είπε...

Έλενα θα ήταν ενδιαφέρον αν μπορούσαμε να αναλύσουμε τον γραφικό της χαρακτήρα, έχω ακούσει ότι ο γραφικός χαρακτήρας έχει άμεση σχέση με την ψυχοπνευματική κατάσταση του ατόμου ότι μέσω της γραφής ενός ανθρώπου να καταλάβεις και τον χαρακτήρα του.
_________________________________________


Χαχαχαχα...
Αγαπητή κυρία Nellinezi λαμβάνω τη τιμή να απαντήσω στην επιστολή που μου στείλατε.
:PPP
Έχω μία ένσταση στα γραφόμενά σας, δια δύο σοβαρότατους λόγους δεν θα μπορούσα να σας φιλήσω τας χείρας.
:PPP

1) Είμαι λύκαινα και όχι λύκος.

2)Δεν έχετε διδαχθεί ότι σε άγρια σαρκοφάγα ζώα δεν προσφέρουν την χείρα τους δια χειροφίλημα, διότι αντί για το φιλί που περιμένουν... θα φάνε καμιά ξεγυρισμένη δαγκωνιά το λιγότερο;
:PPP

Τώρα ότι έχει βρωμίσει ο τόπος από ανίδεους σε όλες τις θέσεις συμφωνώ και επαυξάνω, δυστυχώς όσο πιο σημαντική είναι μία θέση, τόσο πιο άσχετος και άχρηστος είναι αυτός που την κατέχει(ας είναι καλά τα ρουσφέτια), γι' αυτό πάμε και κατά διαόλου.


Μετά τιμής...

Αουυυυυυυυυυυυ

Kakos lykos

:)

~~Εμμέλεια~~ είπε...

Κακέ μου Λύκε...να ρωτήσω κάτι? Είναι δικό της πράγματι το γραπτό ή απλά κάποιος μας κάνει φάρσα? Και όσο γι' αυτό που με ρώτησες ναι μέσα από το γραφικό χαρακτήρα μπορείς να αναλύσεις τον ψυχισμό ενός ατόμου και πολλά άλλα. Αν χρειαστείς περισσότερες πληροφορίες μπορείς να μου στείλεις email. Καλό βράδυ

kakos lykos είπε...

Έλενα την ίδια απορία έχω και εγώ, αν πράγματι είναι δικό της το γραπτό, οι πολλαπλοί γραφικοί χαρακτήρες που είδα μου γέννησαν αυτήν την απορία, ειδικά το μετά τιμής αν το προσέξεις μοιάζει πολύ με την υπογραφή, αλλά όχι με το υπόλοιπο κείμενο. Επίσης η πηγή που πήρα τις πληροφορίες είναι η espesso σε άρθρο της ανέφερε το θέμα της επιστολής, και δεν ανήκει και στις εφημερίδες που θα δείχναμε μία σχετική εμπιστοσύνη για τα γραφόμενά τους.
Από την άλλη πλευρά όμως, η συγκεκριμένη τραγουδίστρια κατά καιρούς για την δημοσιότητα έχει πει πολλές τερατολογίες, εμφανιζόμενη σαν μαϊντανός σε διάφορες εκπομπές και δελτία ειδήσεων, οπότε μπορεί να έφτασε να γράψει μέχρι και επιστολή, να ζήλεψε τη "δόξα-λόξα" της Μπεζεντάκου.
Τι να πω πραγματικά δεν ξέρω αν είναι γνήσια ή όχι η επιστολή αυτή.