Κυριακή 27 Μαΐου 2012

Ο κλέψας του κλέψαντος

Άρτο και θεάματα είχε σήμερα η βραδιά. Είπαμε να μαζευτούμε η παρέα για μεζεδάκια στο σπίτι με την συνοδεία  των "ασμάτων" της Euro-πανήγυρης.

Σήμερα πρόσεξα και μερικά άλλα τραγούδια που δεν τα είχα προσέξει πριν.
Άκουσα της Ισλανδίας το οποίο μπορώ να πω ότι μου άρεσε αρκετά.
Αλλά...κάτι μου θύμιζε έντονα η εισαγωγή του...



...ποιο άραγε; ένα παλιό είναι, ένας κοντός κι ένας κατσαρομάλλης κοκκινοτρίχης το 'λεγαν ντουέτο, να δεις πως τους έλεγαν... ;) ...Α ναι αυτοί οι "άσημοι" ο Simon με τον  Garfunkel και το επίσης "άσημο" κομμάτι τους Scarborough Fair



'Οπα μήπως το αδίκησα; αλλάζει ρυθμό...χμ μα και τώρα κάτι μου θυμίζει πάλι, κάποιο άλλο παλιό... ήταν και το μουσικό θέμα  ταινίας του 1960 με τον Paul Newman... χμ... Exodus!



Παρακάτω το τραγούδι της Ισλανδίας αλλάζει;
Ε και;
Εμένα ένα τραγούδι με κερδίζει συνήθως με την εισαγωγή του, ωραία εισαγωγή, αλλά την γράψαν άλλοι, μου άρεσε σαν τραγούδι, αλλά αυτό το κάτι που μου άρεσε σήμερα σε αυτό, ανήκε στα άλλα δύο τραγούδια που μου είχαν αρέσει πολύ πριν από πολλά χρόνια, κοινώς ότι μ' άρεσε σ' αυτό ήταν  κλεμμένο.

Και να 'ταν το μόνο κομμάτι;

Το επόμενο κομμάτι "εδώ τα καλά κλεμμένα" είναι της Τουρκίας.
Δεν έκλεψε τόσο πολύ στη μουσική όσο  στο στήσιμο, στον χορό γενικά στην όλη εντύπωση, Το κομμάτι σαν κομμάτι χάλια, πέρασε και δεν ακούμπησε, δεν φτάνει ούτε στο μικρό δακτυλάκι του δημιουργού του πρωτότυπου ο δημιουργός του...
Τούρκικο αυτό;




...Χμ εμένα πάλι γιατί μου θυμίζει πάρα πολύ έναν Ρωσοεβραίο που έπαιζε βιολί στην στέγη;
Να δεις πως έλεγαν την ταινία; Α ναι...
 ... Fiddler on the roof 1971 - If I were a rich man



Τι σου κάνουν αυτές οι παλιές καλές ταινίες και τα παλιά ποιοτικά τραγούδια, δεν αφήνουν τους νέους τραγουδοποιούς να πείσουν τον κόσμο ότι οι "τραγουδάρες" τους βγήκαν με παρθενογένεση. 


Δεν υπάρχουν σχόλια: